wtorek, 10 października 2017

Seksowne ciastka :)


Kiedy nadchodzi impreza z okazji wkroczenia w dorosłość, solenizant otrzymuje mniej grzeczne prezenty niż zazwyczaj. W końcu osiemnastka zobowiązuje! Z tego powodu stworzyłam duże ciastko w kształcie damskiego ciała, które ma trójwymiarowe piersi :). Wykorzystałam do tego formę "półkule", dzięki której mogłam włożyć do środka słodką niespodziankę w postaci czekoladowych drażetek.



Ciastko ma ponad 20 cm długości, a w bioderkach 15,5 cm. Dodatkowo upiekłam jeszcze jedno, które posłużyło jako miejsce do napisania życzeń. Pierwsza wersja nawiązuje do rock'n'rolla. Dlatego postawiłam na czarny lukier, który miał imitować skórzany gorset. Aby nadać części stanikowej charakteru, przykleiłam do niej srebrne gwiazdki i perełki, które miały imitować ćwieki. Podobnie wykończyłam dół. Tatuaż z imieniem solenizanta i sercem przebitym strzałą namalowałam przy pomocy flamastrów przeznaczonych do wypieków.



Druga wersja ciastka miała te same wymiary co pierwsza, ale tym razem wzorowałam się na amerykańskich dziewczynach pin up. Gorset jest czerwony i przyozdobiony złotymi gwiazdkami oraz perełkami. Czarny lukier był gładki, a czerwony miał większe drobinki cukru, które w świetle wyglądały jak brokat.


To ciastko otrzymał dziadek z okazji imienin, aby przypomniał sobie, jak kiedyś wyglądały kształty babci :). Obydwaj obdarowani byli zachwyceni i długo zwlekali ze zjedzeniem swoich prezentów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz